Bestellingen die geplaatst zijn met verzendoptie 'Ophalen in Apeldoorn', kunnen afgehaald worden nadat je bericht hebt gehad dat het klaarligt.
Contact
Bel 085 888 28 80
Bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 18:00 uur.
Mail naar info@skerper.nl
Verzendkosten in Nederland
Bestellingen boven de € 50,- GRATIS verzending.
Bestellingen onder de € 50,- verzendkosten € 4,50
Postadres
KATO Group bv Postbus 2469 7302 ER Apeldoorn
Hallo, waar kunnen we je mee helpen?
Bij Skerper zijn we gek op mooie kwaliteitsproducten en op goede service. Met een team van enthousiaste mensen proberen we daarom iedere dag aan onze klanten prachtige producten en blijmakende service te leveren. Het is ons doel om van onze klanten liefhebbers te maken!
Skerper is gespecialiseerd in slijpproducten. Binnen deze categorie bieden we een zeer divers assortiment van unieke producten. Deze producten testen we en indien we er zelf ook fan van zijn, dan nemen we ze op in ons assortiment. Gelukkig helpen onze eigen klanten ook elkaar met de productreviews die bij de producten zijn geschreven. Wij houden de producten die we verkopen altijd op voorraad in ons eigen magazijn, daarom kunnen we altijd snel leveren.
Hoe werkt bestellen?
Bij ieder product dat te bestellen is vind je de knop “plaats in winkelwagen”. Bij het aanklikken kom je in de winkelwagen terecht. Het product is daar gelijk in geplaatst. Je kunt nu nog verder winkelen in onze webshop en meer producten aan de winkelwagen toevoegen. Of je kunt je bestelling afmaken en afrekenen.
Het besteltraject bestaat uit 4 stappen:
1. Producten
Dit is een overzicht van alle producten in het winkelmandje. Je kunt de aantallen per product wijzigen of producten verwijderen. De bezorgkosten passen zich aan op basis van het land van bestemming. Indien je een couponcode hebt gekregen dan kan je deze ook hier ingeven. (cadeaubonnen geef je pas in bij afrekenen) Onderaan de pagina tref je combideals en accessoires aan die bij de geselecteerde producten horen.
2. Je gegevens invoeren
Hier kan je je gegevens invoeren, dit zijn de gegevens die op de factuur staan. Indien je een afwijkend leveringsadres hebt, dan kan je hier een andere bezorgoptie kiezen: een ander adres of bijvoorbeeld een UPS of PostNL afhaalpunt.
3. Je bestelling bevestigen
Door je bestelling te bevestigen geef je aan dat je akkoord bent met onze voorwaarden. Vanaf dit moment worden de producten 24 uur lang voor je gereserveerd. Je bent nog niet verplicht tot afnemen, de koop is bij ons namelijk pas definitief als je betaald hebt. Als je je bestelling later wilt afmaken dan krijg je automatisch een mail toegestuurd met de link om later de bestelling nog af te maken.
4. Betaalopties
Bij deze stap geef je aan hoe je wilt betalen.
Bestelling wijzigen of annuleren
Indien je je bestelling nog wilt aanpassen of wilt annuleren bel dan direct met onze klantenservice. Zij weten exact waar je bestelling zich bevindt en zij helpen je snel en gemakkelijk met de gewenste aanpassing. Als je bestelling al is verzonden dan helpen we je ook, alleen kunnen we dan de bestaande bestelling niet wijzigen.
Voorraad
Bij ieder product staat de actuele voorraadstatus weergegeven. Indien een product is uitverkocht, dan staat de vermoedelijke tijd weergegeven waarvan wij verwachten dat het product weer bij ons op voorraad is. Ons doel is om alle producten die wij aanbieden ook op voorraad te hebben. Wij zijn altijd wel afhankelijk van de levertijd van fabrikanten en leveranciers, dus soms is dit niet mogelijk.
Bestelling afhalen
Wil je een product graag eerst zelf bekijken, kom dan gerust even langs in Apeldoorn! Bel ons even om te vertellen wanneer je komt en welk product je wilt zien, dan leggen wij het voor je klaar. Je kunt bij ons pinnen en contant betalen, zo kun je je product gelijk meenemen. Woon je niet in de buurt en wil je graag eerst het product zien en dan pas betalen, maakt dan gebruik van Klarna. Hiermee betaal je nadat je je bestelling hebt ontvangen.
iDeal
Met iDeal betaal je je aankoop op dezelfde wijze als wanneer je internetbankiert, op de website van je bank.
De voordelen van iDeal zijn:
- De transactie wordt beveiligd door je eigen bank
- De transactie is ‘instant’, je order kan (mits op voorraad) direct worden uitgeleverd
- Er worden geen extra kosten voor de transactie in rekening gebracht
Mister Cash
Dit is de meest frequent gebruikte betaaloptie van onze Belgische klanten. Binnen MisterCash is het mogelijk om af te rekenen binnen de vertrouwde omgeving van je eigen bank.
Op rekening via Klarna
Je kunt ervoor kiezen om je bestelling achteraf te betalen met Klarna. Na je bestelling betaal je via een digitale acceptgiro die je van Klarna krijgt. Kies je voor achteraf betalen, dan worden er extra gegevens aan je gevraagd. Vervolgens doet Klarna een kredietcontrole waaruit blijkt of je achteraf kan betalen. Indien de betaling wordt afgewezen, gebruik dan de betaallink die wij per e-mail naar je hebben verstuurd. Hiermee kun je op een andere wijze betalen.
Vooraf overmaken
Je kunt bij ons vooraf per bankoverschrijving betalen. Zodra je hebt gekozen voor bankoverschrijving tonen we alle betaalgegevens. Houd er rekening mee dat het een dag kan duren voordat wij de overschrijving op onze rekening zien verschijnen.
Credit Card
VISA
Verified By Visa biedt extra veiligheid aan zowel de creditcardhouder als de creditcardacceptant. Bezitters van een Visa-kaart kunnen hun kaart beveiligen met een persoonlijk wachtwoord, dat bij betalingen op internet, bij bedrijven die Verified By Visa ondersteunen, gevraagd wordt.
Mastercard
De Mastercard SecureCode biedt extra veiligheid aan zowel de creditcard houder als de creditcard acceptant. Bezitters van een Mastercard SecureCode kunnen hun kaart beveiligen met een persoonlijk wachtwoord, dat bij betalingen op internet, bij bedrijven die Mastercard SecureCode ondersteunen, gevraagd wordt.
PayPal
PayPal is een eenvoudige betaalmethode waarmee je gemakkelijk en snel geld kunt overmaken en ontvangen. Je hoeft alleen maar in te loggen op je rekening om de betaling te bevestigen. Een betaling via PayPal kan extra kosten met zich meebrengen.
Pin of contact betalen in Apeldoorn
Soms kiezen klanten er voor om hun order persoonlijk bij ons op te halen. Als je je order af wilt halen, kun je betalen met contant geld of met je pinpas.
PostNL, UPS, GLS en DHL
Wij verzenden in Nederland en België de bestellingen via PostNL en GLS. Je kunt kiezen om het pakket op een gewenst adres te laten bezorgen of om het af te halen bij een ophaalpunt van PostNL of UPS. Kies je ervoor om je pakket af te laten leveren bij een ophaalpunt? Bestel dan voor 17:00 voor een ophaalpunt van UPS en 22:00 voor een PostNL ophaalpunt om je bestelling de volgende dag op te kunnen halen.
In alle andere landen verzenden wij de bestellingen met GLS, UPS, DHL en DHL Express. Zij dragen in sommige landen de bestellingen over aan de lokale gangbare bezorgdienst.
Levertijden
Voor Nederland en België geldt: op werkdagen voor 22.00 uur besteld en betaald is dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen in Nederland verzenden we ook op zondag.
In 99% van de gevallen worden de bestellingen die met pakketpost zijn verstuurd de volgende dag bij je aangeboden en kan je het de volgende dag in huis hebben. Briefpost kan soms wat langer onderweg zijn doordat er bijvoorbeeld op maandag niet wordt bezorgd. Bestellingen die afgeleverd worden bij een Kiala punt doen er altijd 1 dag langer over.
Kies je leverdatum
Komt de datum van aflevering je niet uit? Dan kun je zelf een andere datum aangeven in de opmerkingen bij je order. Wij sturen het dan een dag van tevoren op.
Volg je order
Nadat je een bestelling hebt geplaatst en wij het aan de bezorger geven, krijg je automatisch een mail met de tracking-code om je bestelling te kunnen volgen.
Het retourproces
Voor een snelle afhandeling vragen we je om even contact met ons op te nemen via telefoon of e-mail. Vervolgens ontvang je van ons een retournummer en de juiste retourgegevens voor een kosteloze retourzending binnen Nederland. Print het retourformulier en stuur dit mee met je retour. Schrijf het retournummer op het formulier en stuur het mee in de doos.
Nadat wij het product hebben ontvangen wordt het gecontroleerd door een specialist. Als het product gecontroleerd is, dan wordt het overgedragen aan onze klantenservice. Zij doen de verdere afhandeling en vergoeding.
Retourzendingen zijn voor het risico van de koper. Kato Group BV is niet aansprakelijk voor het zoekraken of beschadigen van retourzendingen en producten.
Terugbetalen geretourneerd artikel
Je ontvangt je aanschafbedrag terug indien de producten ongebruikt en onbeschadigd én in de originele verpakking én binnen de bedenktijd van 30 dagen, aan ons worden teruggestuurd. Indien de verpakking van het product is beschadigd of ontbreekt, dan kunnen wij dit product niet meer als nieuw verkopen. Daarom ontvang je hiervoor 75% van het aanschafbedrag terug. Voor gebruikte en beschadigde producten verwijzen wij je naar de garantievoorwaarden. Hiervoor kunnen we helaas het aanschafbedrag niet vergoeden.
Nadat het product gecontroleerd is en het voldoet aan de voorwaarden ontvang je je aanschafbedrag binnen 7 dagen terug. We betalen altijd terug via de betaalmethode die je hebt gebruikt om te betalen. Lees er alles over in ons retourenbeleid.
Garantie
Wij verkopen enkel kwaliteitsproducten, echter helaas is hier ook wel eens wat mis mee. Voor de artikelen die je bij ons koopt geldt een garantie op materiaal- en fabricagefouten van 25 jaar. Wij helpen je graag met het oplossen van een probleem. Indien je aanspraak wilt maken op de garantie van een product, neem dan contact met ons op.
Wij proberen altijd direct een oplossing te bieden bij een defect, kunnen we het telefonisch niet oplossen dan kun je het artikel naar ons opsturen. Vervolgens trachten wij het probleem zelf te verhelpen. Wanneer dit niet gaat dan zorgen wij dat je product naar de fabrikant wordt opgestuurd. Indien reparatie niet mogelijk is, dan wordt het product vervangen of wordt er een oplossing voor je gezocht. Meer informatie over wat garantie inhoudt en wat er wel of niet onder valt vind je in ons garantiebeleid.
Retourformulier
Hier vind je het retourformulier. Als je contact met ons opneemt geven wij je een retournummer en kan het proces in gang gezet worden.
Algemene voorwaarden
Benieuwd naar de voorwaarden die horen bij je bestelling? Bekijk dan onze algemene voorwaarden.